Morgonens påhitt

Vaknade tidigt idag och Hunter fick sig en vilodag, så tog med Ultra ut på mina små äventyr idag runt om i hela Jorvik :D
 
(Ja ännu en bildbomb! ^^ <3)
 
Va hos mina söta små mjölkisar idag <3 Rosa från vänster, Ewy och Doris :D <3
Gissa om de blev glada när jag kom och jag flörtade in mig med en handfull havrekross hos dem ;)
 
Fick träffa Aideens beskyddare... eller ja, några av dem! Detta är Fripp ^^
 
Stein var visst VÄLDIGT populär bland tjejerna i Jorvik denna morgon  ;)
 
Fick eskortera Alex häst (eller ponny skulle jag vilja säga :P) Tin-Can idag!
Han var mindre än jag mindes honom :(
 
Lite New in!
Nya ridbyxor från Elizabeth (om jag inte minns fel..), westernsadel från Firgrove och Schabrak från Vingården :D
 
Jag och Ultra stötte på ett litet... problem.. imorse xD
 
Sakta men säkert går det!
Börjar äntligen övervinna Ultras vattenskräck :D ett steg i taget!

Kommentera här: