Hej igen!

Nu är det juletider, Tomten har hittat sin väg tillbaka till Jarlaheim, Fjordhästar har tagit plats i Dinodalen och snön ligger vit över Everwindfält och Firgroveberg...
 
Men min dator är fortfarande ur funktion -_-

Jag har ännu inte hunnit eller haft råd att fixa nån ny hårddisk åt min evigt förbannade laptop, vilket driver mig till vansinne!
 
Däremot är det mycket annat på gång i det verkliga livet...
Jag har till exempel gått ett SMFprogram (StudieMotiverande Folkhögskoleprogram) på en folkhögskola här i närheten av där jag bor, och även sökt och blivit antagen till skolans Allmäna kurs, för att kunna plugga upp mina ämnen på gymnasienivå!
 
Jag får jullov den 19 December.
Har stalltjänst på Storvik Ovansjö Ridklubb 21 December.
Julafton inträffar 24 December.
Jag åker till Sundsvall 26 December.
 
Och från 26 December fram till 4 Januari ska jag leka med drakarnas egna Gulddrake - Emma Shortroad! ^^
Vi kommer fira nyår ihop och mest troligt även spela lite SSO, så ni kommer få se mig inne i spelet inom kort! :D
 
Efter min vintersemester i Sundsvall så kör skolan igång igen den 8 Januari för mig med en ny, fräsch start på Allmän kurs, jag börjar få cashen att rulla in från CSN och kan börja söka egen bostad åt mig och min tjocka lilla katt! ^^
 
(Kommer förhoppningsvis även kunna ta mig råd till en ny hårddisk också!)
 
2015 kan förmodligen inte börja bättre! ^^
 
 Bjuder även på en liten bild på mig IRL, mihihi ^^

Kommentarer:

1 Emma Shortroad:

Kommer bli så awesome!! :D

Längtar redan! IIIIII :D :D :D

Svar: Jag längtar också! ^^ Räknar ner dagarna! <3
Frida Kittenforce

Kommentera här: