Hej, jag lever!

Tagit det väääääääääldigt lugnt med bloggandet senaste veckorna.
Har helt enkelt inte haft orken, lusten, tiden...
 
Men här får ni ett gäng bilder att trösta er med ;)
 
 
Uppdraget med Big-Bonny och klocktornet, done and done! x)
 
Efter många om och men så hittade jag till Druiddungen i bergen mellan Firgrove och Valedalesjön! ^^
 
En random bild på min vackra Prins <3
 
Jag fattade det (för mig) lite svåra bestlutet att skicka några hästar till hästön, dem jag använder minst (och nästan inte alls). Och det blev Middy och Ultra som fick ta en semester från det dammiga stallet.
Mer än troligt kommer jag skicka flera hästar dit, men inte riktigt än...
 
Middy ser inte ut att klaga på tillvaron. Hon har fått ta ett sommarlov från tråkiga dagar i stallet där hon i vilket fall bara står. Njut för fulla muggar, Middy!
 
Ultra har det ganska härligt på Hästön, faktiskt den första bland mina hästar som fick fara dit!
 
Och bara som en liten notice... Jag HATAR fågelskrämmorna i Star Stable! Usch...

Kommentera här: