Jag har en plan!

God afton gottfolk!
 
Idag har jag varit i skolan och efter det träffat några vänner och allt där emellan har jag bara kokat ihop massa planer, haha!
Till exempel...
Jag ska åka upp till Umeå den 30 Oktober och hälsa på några vänner, jag har även en liten mysig dejt där uppe som väntar på mig, mihihihi ;) sen så åker jag hem med katt och lite kläder den 3 November.
Sååååå eftersom jag längtar till min lilla minisemester från skola och massa jobbiga tankar så tycker jag att dagarna tills jag ska åka går så sjuuuuukt långsamma! så därför har jag börjat planera in aktiviteter och sånt så jag har nått att göra eller nån att träffa nästan varje dag, för då går tiden fortare när man har roligt, haha!
 
Så nu imorgon (Torsdag) så ska jag och massa studenter på folkhögskolan jag pluggar på träffas omkring 19.00 och ha filmkväll och glo på Silent Hill! :D Spännande...
Fredag ska jag fara in till Gävle troligtvis och träffa lite folk som längtat så länge efter mig... och troligtvis far jag in på "Saftbolaget" och köper lite saft ;D hihihi
För sen på Lördag ska jag ut i skogen till en vän och vi ska bada badtunna och dricka *host* saft! :'D
Sen så stannar jag i skogen till Söndag eftermiddag/kväll.
 
Så jag ser fram emot en supertrevlig helg!
 
Sen blir det Umeresa 30 Oktober till 3 November.
 
Och om min senaste plan går i lås som jag vill så blir det ännu en Umeresa den 8 November för att hämta hem alla mina resterande ägodelar som jag har kvar hos mitt ex.
 
Så nu vet ni lite om vad jag pysslar med när jag inte har tillgång till Minecraft eller SSO! :P
Jag pluggar, umgås med vänner, fikar, planerar, dricker saft och klappar på snela heztar! ^^
 
Hoppas ni får en kul och trevlig helg!
 
Tjohoo! <3
Saknar er, mina kära SSO-sötisar och annat löst folk som läser min lilla blogg :'D <3

Kommentarer:

1 Emma Shortroad:

Jag kommer med vara i Umeå den 30:onde :D ;) ;) ;) ;)

Svar: OMG VILKEN TID?! <3
Frida Kittenforce

Kommentera här: