Life goes on

Jag vet inte när jag kommer ha möjlighet till att spela SSO eller Minecraft nästa gång, då det pågår mycket i det verkliga livet just nu.
Bland annat så ska jag flytta från min nuvarande sambo då jag kommit fram till att jag mår inte bra i hur vårat förhållande blivit och vi fungerar inte ihop längre som vi gjorde förr. Vi har kämpat, provat alla metoder för att göra de små problemen i våran gemensamma vardag bättre, men antingen så blir det inget resultat eller så levererar den ene mindre än den andre. Och då får man inga resultat, eller framsteg för den delen.
Och jag känner att jag har gjort det jag kan, och mer därtill. Så nu orkar jag inte längre. Jag drar en gräns.
 
Så på grund av min IRL situation och på grund av att min egen dator är paj, så vet jag inte när jag får chansen att spela eller chatta med er nästa gång. Det kan bli imorgon, det kan bli om en vecka. Det kan lika gärna ta månader. Det beror helt och hållet på hur det går med min flytt, när jag kan lämn in datorn till Siba och hur lång tid det tar för dem att fixa den.
 
Så jag passade på att levla alla, exakt ALLA banor på Jorvik inatt!
Blyger blev förste man till levling.
Sånt spring i benen det är på denna häst! trots att han i skrivande stund bara är level 8 så känns han ungefär lika snabb som om han vore i level 15!
 
Sen avslutade jag min runda med att köra ponnyloppet på fina SilverShadow (som fortfarande inte har nått smeknamn, ehehehe)
 
Anyway, ska sova nu! Har viktiga och avgörande saker att ta tag i imorgon, så jag hoppas att vi hörs snart igen!
Puss och hej!
<3

Kommentarer:

1 Emma Shortroad:

De får ta den tid det tar att reparera sitt IRL och när du kommer tillbaka, då kommer den dagen vara en av dom lyckligaste! :D <3

Kommentera här: