Hitta till sagostunden!

Hej! jag ber om ursäkt för dålig uppdatering här på bloggen under veckan som varit, men det har varit så mycket, både i skolan, hemma och med hästarna jag rider IRL.
 
Men i Måndags så höll jag ett event som var inspirerat av Sneaky Dragons event "Det var en gång".
Precis samma grej som deras event, dock med ett annat namn, haha...
 
Det var första gången jag höll i ett event och jag var sjukt nervös, även fast det var ett ganska lätt event.
Men det visade sig vara mycket uppskattat av deltagarna och det var endå ganska många som deltog! 10 st var med enda från start, men på slutet var vi 12 st :)
 
 
 
Vi fick ihop till två riktigt spårade berättelser, dem innehåller viss snuskig humor men inga direkt fula ord.
Hoppas ni gillar dem :P
 
 
 
Bilderna som jag har använt är som bakgrund är redigerade av mig men är hittade på Google.

Kommentera här: