Nyopererad!

Rubriken talar för sig själv.
Har opererat käkarna p.g.a. ett underbett jag hade som skulle skapat problem för mig när jag blir äldre.
Har yrsel till och från beroende på hur längesen det var jag tog smärtstillande senast. Jag har ingen som helst känsel i underkäke, underläpp, haka, kinder, etc... så jag har en tendens att dregla på mig själv utan att märka det!
Jag har till och från spänningshuvudvärk p.g.a. smärtan i munnen och det faktum att mina läppar är helt såriga! (uscha!)

Jag kommer nog inte uppdatera så mycket här medan jag är hemma och läker. Det är knappt så jag orkar spela. Men vilar hit och dit och dricker mycket vatten etc. så jag klarar mig hyfsat fint.

Puss på er <3

Kommentarer:

1 Arvella:

Åhh stackar!! <3 bli läkt snart så man får prata med dig!

Svar: Tack, jag gör mitt bästa för att få ner svullnaden så fort som möjligt xD ^^ <33
Frida Kittenforce

2 Caroline Winterdaughter:

Hoppas du blir bättre snart!
Önskar dig mycket lycka till och hopp om att smärtan går över inom kort!
Tänker på dig <3

Svar: Tack Carro <33
Frida Kittenforce

Kommentera här: