Bildbomb

Oooh, spännande ;)
 
Underbara, vackra, fina Hunter! Jag vore inte hel utan dig <3
Jag kommer då ALDRIG skicka min vackra gammgubbe till Hästön! <3
 
 
EN FISK!
Haha, nejmen, ni som spelat lite längre, minns ni dessa uppdrag? ;)
 
 
Going strong med fisket, det börjar arta sig, sakta men säkert x)
 
Färgskala på sneaky heztarna, med Annie och Janni :D <3
 
 
Still going strong med Grisen ^^, <3
Försöker dock ta det lite lugnt med levlandet tills det att jag har råd med en ny häst. Grisen är ju snart level 15!
Tiden går fort när man har roligt, säger dem ju... <3
 
Min vackra travare! <3
 
Jag kunde inte tro det, Milla skaffade sig en PONNY?!!!
 
Första gången jag har 'Någonting-bästa' i något lopp!!!
Är så lycklig för att den här fina killen tillhör mig och har alltid gjort ända sedan min första dag på SSO! <3

Kommentera här: