Godmorgon!

Godmorgon mina bästa läsare, drakar, vänner, fiender och annat löst folk där ute! :D
Jag har STRÅLANDE nyheter!!!
 
Igår (Måndag) fick jag veta att min dator mest trovärdigt är fixad och ready to go på söndag! :D
Så det innebär att jag kommer kunna spela igen inom en vecka! <3
OCH jag kommer inte behöva missa årets Halloweenhelg på SSO!!! <3 :'D
Detta år kommer bli min första Halloweenhelg på SSO, och jag taggar som f*n! :D
 
Detta innebär såklart också att jag kommer kunna köra igång med Minecraft igen! för er som vet att jag spelar MC och vet vilka servrar jag brukat sitta på så hoppas jag att ni är lika taggade som jag, och självklart att ni kommer hålla utkik efter mig så vi kan kramas och gosa när jag återvänder! <3
 
Men nu ska jag ta cykeln och dra iväg till skolans internat och väcka två kompisar haha ;D
 
Puss o Hej
<3

Kommentarer:

1 Emma Shortroad:

*-* <3 <3 <3

Kommentera här: