Lite dålig update

Jag må inte vara bäst på att uppdatera min egen blogg, men det har mycket att göra med det få antalet läsare jag har. Dock försöker jag underhålla bloggen med ett och annat litet eller lite större inlägg varje dag.
Däremot är det några bloggar jag läser som jag hade önskat mer uppdatering av. När jag verkligen fastnar för en blogg så ääälskar jag det som skrivs, därför går jag in flera gånger om dagen och kollar om den bloggägaren uppdaterat med något, men ofta blir mer sällan. Jag kan förstå om många inte har tid eller motivation eller så, men släng upp något litet då så som en bild på en söt häst, eran startis eller vad som helst?
Men tro mig, när du väl uppdaterar så blir jag suuuperglad!
 
Bilden har inget med texten att göra, bara en skärmdump av listan på bloggar jag följer.
 

Kommentera här: