Ny klubb

Tidigare hade jag ansökt om att få gå med i Brigitta Underhands klubb Glorious Arrows.
Jag hade tröttnat på att vara klubblös och saknade att gå på event, lära känna nya människor och få ha kul.
Tack vare bästa Hannah (Alicia Starnight) och Kim (Brigitta Underhand) så fick jag ansluta mig till deras mysiga klubb redan igår.
 
 
Jag fick dessutom delta i mitt första event på säkert ett års tid!
 
Gårdagens event kallades för Hitta Platsen.
Vi blev uppdelade i två grupper, sedan fick vi ett ord men bokstäverna var helt omkasatade som vi sen skulle lista ut och genom det få fram namnet på platsen där vi skulle få nästa ord. Första gruppen på plats för varje station fick 1 poäng.
I slutändan vann min grupp som bestod av mig, Alicia Starnight, Quinn Youngstorm och Elena Dawnside.
Superroligt event! Härliga människor med påhittiga idéer! :D
 
Ser fram emot nästa event, som sker på Torsdag!
Stay tuned :)

Kommentera här: