Väntan på ljusare dagar & grönare gräs

Jag har bestämt mig nu, alldeles nyss här på kvällskvisten, för att vänta med att fota mina kära pixelhästar tills snön har smält runt om på Jorvik och det mjuka, gröna gräset växt tillbaka.
 
Det blir en sån varmare och mysigare känsla på något vis...
Bilden togs i utkanten av Månskärebyn i Epona samma  dag som onsdagsuppdateringen kom då man fick SMS:et av Herman och fick låsa upp grindarna in till Epona från Skördebygden.
 
Liiite bättre, lite mysigare och lite varmare känsla än vinterbilderna...
 
Helt klart, Jorvik är vackert på vintern också. Men jag tror jag föredrar sommaren, vintrarna i spelet är bara en riktigt mysig och lite vacker årstid som man vill ha nån gång ibland efter en massa månader med grönt gräs och fint väder :D

Kommentarer:

1 Frida Silverfield:

Jag väntar också på att snön ska försvinna. Ska ta bilder på mina hästar och det är som du säger, mycket trevligare med grönskan än med snön! :)

Svar: Mycket trevligare! :D
Frida Kittenforce

Kommentera här: